Rotterdam, 6 november 2017 – Lokaal FNV Dongemond doneert eenmalig € 1.500 aan Stichting Arbeidsongevallen. Hans Marijnissen overhandigde namens Lokaal FNV Dongemond de cheque aan het bestuur van Stichting Arbeidsongevallen.

Hans Marijnissen van Lokaal FNV Dongemond: ‘Wij hebben besloten om extra foto donatie FNVgelden vanwege het 100-jarig bestaan van onze voorloper -FNV Bouw afdeling Oosterhout- ten goede te laten komen aan een aantal maatschappelijke projecten. Eén daarvan is stichting Arbeidsongevallen. FNV onderhoudt nauwe banden met deze stichting, dus wij weten dat dit geld goed besteed is. Workers Memorial Day op 28 april is elk jaar de dag waar we intensief samenwerken.’

Stichting Arbeidsongevallen is blij met de cheque. Gerard Schenk, voorzitter:’ Dit geld komt prima van pas. Wie zijn een stichting van vrijwilligers. We zijn pas enkele jaren actief. De stichting steunt slachtoffers, familie en andere betrokkenen en zet zich in voor een betere rechtspositie van slachtoffers van arbeidsongevallen. Dit extra geld stelt ons in staat om meer aandacht te vragen voor een betere afhandeling van arbeidsongevallen. En dat is helaas hard nodig. We zien in 2017 een toenemend aantal arbeidsongevallen.’

About the author
Leave Comment